Saturday, April 16, 2011

Last entry.


Last entry. Ceh boleh percaya ke?? Jangan percaya ok. Itu hanya tipu semata-mata. Tapi mungki betul jugak. Boleh percaya sebab ini memang last entry untuk minggu ni. Dan juga satu satunya entry sebelum aku berangkat pulang ke UK. Eh UK pulak dah. Pulang ke kampung laaa.. Hehe :P

Masa korang baca entry ni mungkin aku tengah syok tido dalam bas. Ataupun mungkin jugak aku dah selamat sampai ke kampung halaman. Hui malas gile nak balik naik bas pagi pagi. Tapi apakan daya. Owh aku balik kampung sebab ada typing test before interview. Hari tu aku ada apply goverment office kat kampung aku. Dah umi abah duk bising panggil balik, turutkan aje lah. Kang kecik hati org tua, aku gak berdosa. Haih.

So korang doakan lah aku berjaya yea. Doakan aku semoga kelajuan menaip aku lebih hebat daripada biasa yg aku duk menaip update entry nih. Hehe. Next week aku update lagi yea. Tata titi tutu ;)


8 comments:

PinKy MoMMa said...

elok2 balik kg ;)
have a nice weekend miera ;)

akid said...

typing test? Untuk kerja apa eh? cam best je..

Min Esa said...

good luck dear..;)

darlachinta said...

good luck dear..;)

Redbloodsnow said...

hehe..suspen jek td taw. ingatkan nk stop blogging td.hehee

Henry Zackery said...

dok dalam bas tu sambil dgr mp3 best woo...hehe :)

Kenapa Mereka bersalah ?

E'in said...

balik kampung... ooo balik kampung... ooo balik kampung... hati girang...

btw, good luck yunk 4 dat interview.. :)

Aina said...

selamat balik kampung..bestt:)

Air Asia bakal ada pramugari berjambang