Friday, March 11, 2011

the romantic songs

Hello loves!

Ya ampun dah lama gile kot tak update blog. Nak dekat seminggu pon ada. Kesian blog terabai. Shory shory shory. For those yang friend dgn aku dlm Fb and followers aku dlm Twitter mesti tahu and boleh agak kenapa kah perkara ini berlaku sedemikian kan. Nanti lah akan ku update pasal 'sebab' yang mendorong aku tak update blog ok. Tapi sekarang malas lagi nak bercerita pasal tu. Gambar-gambar yang berkaitan pon semua ada pada phone encik bf.

So now bagi peluang sikit kat aku nak berjiwang. Eh tak, jiwang tu melayu sangat. Gimme chance nak romantik-romantik sikit yeah. Haha. Romantik sensorang ape rasa. Haih. Lately aku sibuk melayan lagu-lagu romantik english yang oldies-oldies ni. Ntah kenapa aku pon tak tahu. Lagu-lagu terpilih tersebut sangat membuai perasaan aku dikala ini especially hujan-hujan sejuk-sejuk cmni kan. Very into the mood lah kau. Hikhik.


Nah I give you the top 2 fave romantic song. Ahh melt melt melt!








Amor ♥

No comments: