Monday, March 14, 2011

Apabila orang penat bercakap....

Morning beautiful ladies and hansome boys!
Argh pagi-pagi dah sakit kepala. Ni mesti kena hujan punya pasal.
Takpe takpe. Aku kuatkan semangat demi blog yang satu ini.
Rasa mcm bersalah kalau tak update blog lama-lama.
Sebab blog ni tempat aku berkongsi everything.
Suka duka, gelak tangis, badmood happymood.
Makanya kalau aku tengah happy busy berdating, aku tak boleh lupakan blog jugak.
Kalau tak akan timbullah mcm-mcm rasa kt hati ni. :)

Gosh! I have a very very pack weekend.
Rasa mcm nak pengsan sekejap pon ada.
Dah 2 minggu takde istilah 'offday' bagi aku even sehari.
Masuk minggu lepas 3 minggu.
Serious, aku perlukan rehatttttt! OMG
Last week pon I have no rest. Diisi padat dgn aktiviti yg pelbagai.
Sabtu lepas balik kerja, ada game bowling antara company and client.
Habis bowling pulak, melepak makan-makan kt TC with bf and najat.
Ahad keluar sehari suntuk berjalan. Takde plan nak ke Cherating tp ter-pergi jugek.
Nasib baik aku dah pesan awal-awal kt encik bf. 'Bagi la syg tdo lama sikit'
Haha. Ayat merayu habis gua kasi sama dia. Ngeheeee :P
Ahad yang memang sangat pack dgn aktiviti.
Nanti aku kasi update kan ape yang telah dilakukan yeah.
Sekarang tak boleh atas sebab-sebab tertentu.
Arghhhh! Banyak kot entry pending nak di postkan.
Tapi atas sebab-sebab tertentu itu, aku harus hold je dulu.
Harus, harus dan harus!!! Isk isk. -_-



Till then, readers. Thanks. xoxo :)

No comments: