Thursday, February 24, 2011

Niseko Winter Holiday Contest

Holla! Aku baru lepas main satu game nih. Comel kot game dia. Game ni dipanggil sebagai Niseko Winter Holiday Contest. Bersalji-salji gituew. Hikhik. How to play? Oh senang je. Tak perlu lawan-lawan monster. Tak perlu redah halangan. Tak perlu tambah nyawa. Tak perlu kata apa-apa, senyum. Hehe kidding. This game just memerlukan kita creative mencipta postcard tersendiri. And for sure bertemakan winter you. Feeling-feeling stay oversea je time create postcard game ni. Muahaha. Aku dah.. *tone mesti mcm Scha Alyahya cakap ok*





Gambar kt atas tu adalah hasil kerja aku sorang-sorang perah idea nak pilih model mane yg paling sesuai. Huhu. Dan mangsa-mangsa untuk idea aku ini adalah encik bf (si patung salji), najat nasiha (penunggang kuda hidung kembang), Mekna (yang eksaited naik ski doo), encik Mal Barbara so-called (si selok main ski board), Cik Intan (the flying girl) and me (the sweet girl with her deer). Muahahaha ayat perasan tak hengat! Haiyaa.


Ok korang. I need your favour. Bukan flavour. Just some help. I'll appreciate it much! Itu pun if korang rasa postcard aku tu cantek and comel lah. Kalau tak, nevermind. Maybe Im not the lucky one :)

Then, just click ALLOW to proceed to the application.
Done? Then windows laptop/pc korang akan jadi macam gambar kat bawah ni.





Taraaa! This is your windows should turn into. If korang nak join aku buat postcard ni jugak, cepat-cepat click button START NOW and create your own postcard okey. Kena cepat-cepat sebab ada closing date tu before 28 February 2011. Tak lama dah. Tapi sebelum tu, kena click kt atas yg aku buat line pink tu. Click button VOTE untuk like my postcard. Please peeps? :)





After korang dah click button vote tu, ia akan keluar banyak-banyak postcard yang aku and orang-orang lain dah create. Search for my postcard di link http://apps.facebook.com/nisekowintercontest/?picId=855 nama aku lah Amiera Hilton. Macam yang korang nampak kt gambar atas, postcard utk Amiera Hilton ada dua kan? Jangan lah cakap aku tamak pulak. Aku buat satu je kot. Dua-dua tu pon sama je. Tapi ntah kenapa tibe-tibe jadi dua pulak. Haih.






Seterusnya tekan button LIKE kt bawah tu kuat-kuat sambil baca bismillahhirrahmanirrahim. Hehe. Like-like korang sangat membantu saya. Oh terharu. Hiks. Okey, tu je simple steps untuk korang menolong aku. Thanks a lot. Muah! Hikhik :P


p/s : Terima kasih daun keladi, korang yang like sy terhutang budi. eheh

No comments: