Friday, February 25, 2011

ikut nafsu mati. memang mati.

Hello loves! I have to stay up untill 11.30pm tonight. Tak boleh tido atau cuba-cuba nak lelap mata. Nanti terbabas lupa nak bangun padah! Kesian member kang tak naik bas. Actually baru plan nak tido awal malam ni memandangkan encik bf will be busy with his friends. Test suara kejap tengok pecah ke tak. Huhu.

Eh, ada gambar la kt atas. Gambar sape tu..Weweittt. Muahaha. Gewdiknyee. Itu gambar perasan syok sendiri ai lah. You ni kann.. Sebenar-benarnya petang tadi aku nak post dah psl ni. Dah buat entry dah pon. Tapi sebab ayat serabai gile, idea pon zero makanya aku draft kan nya sahaja biar berkurun tak dipost.

Guess what, Selasa lepas aku dah ke bandar lepas kerja. Niatnye nak beli barang peribadi SATU je ok. Harga berapa ringgit je pon. Tapi aku spent much more than I thought I will. (T_T) Then paling menyakitkan hati aku bila sampai-sampai kat rumah dapat msg from Levi's Malaysia told me 24-25hb ada sale special for Loop Member. Aku macam "what da...kenapa tak hantar msg ni awal-awal tadi hoi!". Kalau tak kan senang boleh aku hangkut beli barang + cuci mata sekali gus terus. Nak jugak kan tengok kot-kot indah khabar dari ghupe.

Untuk tidak menyakitkan hati aku, on 24hb tu jugak aku serang butik Levis ECM nak ushar ape yang tengah sale gila babeng tu. Memang sentap bila salegirl yg baik tu ckp "owh, sale tu utk stock-stock yg 4-5tahun lepas je. yang baru-baruu takde".. And I should step out after that. Tapi kenapa melangkah masuk lagi jauh hoi. Pokai pokai pokai. Dah ku hentam sehelai kemeja yang konon sedondon dgn kemeja encik bf. Kemeja cikai mcm tu pon harga boleh support minyak kereta aku sebulan. Tapi ngok pegi beli jugak. Sumpah takde duit hoi. (T_T)

Makanya untuk kedua-dua hari aku menjejakkan kaki ke ECM tu, hasilnya adalah seperti yang terhasil dalam gambar di atas. Two scarfs (satu lagi color beige) and a shirt. If just the promote msg dihantar lebih awal, memang takkan ku beli those scarfs. Serious. Sebab those scarfs harga boleh tanggung aku makan seminggu hoi. Syaitonnnnnn!



p/s : lepas ni tak nak join membership ape-ape dah. *hoping*