Sunday, July 18, 2010

tagged / contest

sekarang di kuantan.
smpai pukul3suku tadi.
umi kol tye da smpai ke belum cakap dah.
then kena bebel sikit sbb umi ckp aku bwk laju.
err xde lah.
jalan yg xjem.bukan aku yg drive laju.
haish.
kay kay smpai je umah bukak laptop online.
ada notification from my fren ain kecik comel.
kena tagged utk masuk contest.
adeh.contest ni mcm kena masuk bakul angkat sndri je.
hahahah...xpe lah join je lah da org tagged.
okay jom check2..


SYARAT PENYERTAAN CONTEST GADIS PALING COMEL

1) Contest ni hanya terbuka kepada gadis-gadis sahaja & sang jejaka tidak sama sekali layak untuk join contest ni.
okay saya perempuan dan saya seorang gadis.jadi saya sangatlah layak. :)


2)Perlu jadi followers blog Warna-Warni Kehidupanku.
Sudah sudah.saya dah follow blog empunya contest ini iaitu Miss Nurain Hassan



3)Perlu letakkan hanya sekeping gambar saya SENDIRI. Tidak perlu berdua, bertiga apatah lagi berempat. Gambar mestilah TERKINI!

okay ni pic paling paling latest masa aku balik kampung semalam :)


4)Perlu buat entri khas untuk contest ni. Perlu letakkan banner contest ni di entri ATAU di sidebar & WAJIB backlinkkan contest ni semula.
so this is the entry about this contest.and the link is...



5)Perlu beri jawapan kepada soalan ini: Apakah benda comel/cute yang saya suka?
the answer is my pinky pinky pillow.

kenape pilih ini?
hurm hurm..sebab memang ni harta yg paling cute aku ada.
eheheh...syg giloss kt bntl ni.
tiap2 mlm tdo hug bntl ni tau.
bntl ni comell sgt.first time tgk trus geram.
then terus beli.
hehhe...sebab dia bewarna pink n words tu cute.
"love is a wonderful feeling"
memang pn ♥ :)


6)Perlu tag, hanya seorang yang saya rasa patut join contest ini. Saya perlu make surekan orang yang di tag itu tahu.
okay rasa rasa nak tag najat nasiha tp mesti dia malas nak buat ni smua.haha.so rasa orang paling cute i pnh jumpe goes to Puan Ellie Nadia .


okay done.psttt...fyi contest ni end 21 july 2010.xlama dah tu.buat cpeat2 okay. :)

No comments: