Saturday, March 19, 2011

Contest : Sweet couple yang paling cool dan comel




Today aku nak kasi settle satu contest yang telah ditag kepada aku oleh Cik Mimie. Thanks so much Cik Mimie sebab sudi tag aku join contest ni. Dan tidak dilupakan kepada penganjur rasmi contest ini iaitu Dekcik, juga terima kasih banyak-banyak kerana anda lah sy membuat entry ini pada hari ini. Cewah ayat kipas habis. Haha.

Nak tahu lebih lanjut mengenai syarat penyertaan dan hadiah, korang boleh laju-laju click belog Dekcik okay. Tapi sekarang aku nak tunjukkan dulu gambar yang dipertaruhkan bagi pertandingan ini. Whoah ayat macam pertandingan ape je kan. Haha. So gambar yang terpilih adalah.....





Taraaaa!! Gambar yang aku rasa dan perasan paling sweet kteorang pernah snap. Comel dan cool tu aku tak tahu iye ke tak. Hikhik. And also gambar yang paling menyuntik idea utk aku edit hingga tengah malam. Itulah dia. To be honest, I do loveeeeeeeee this pic sooooo much!! Tahu tak kenapa? Sebab gambar ni kitaorang snap masa kat Cherating. Last week kteorang pergi. And kenapa gambar di Cherating ni jadi pilihan hati? Sebab Cherating tu sendiri ada sejarahnya untuk kami berdua. Kat sana just like flashing back to our old memories. Sangat sweet aku rasa kalau pegi dating kat sana dengan dia. And gambar tu jugak, kenangan sampai bila-bila cz it's the only time yang paling lama kitaorang pernah jumpa. Two weeks he's been here and I'd gonna miss this so much. Serious!

Okay sesi luahan perasaan dah tamat. Mari kita beransur ke blogger-blogger yang bakal ditag oleh aku. They are :

  • Cik Fiena
  • Cik Yana
  • Cik Zana
  • Cik Nor
  • Cik Sha

8 comments:

Dekcik said...

so sweet nye..
thanks join..
gud luck..

anez zamri said...

hye amiera..nk tnye..cmne ek nk tag kawan2 tu..huhu..sy bdk baru..leh tlg ajar tak..

anez zamri said...

salam..hye amiera..nk tnye..cmne nk wat tag kat kwn2 tu ye..sy bdk baru..tlg ajar leh..

Amiera Hilton said...

@Sweet : hi dear. hurm that link ada code..but i guess awak dah tahu kan nk buat cmne. cz just now BW kt your blog and tgk dah buat link to other site. ;)

Noraini Mohd Zain said...

cik nor itu aku kah?? hehe..

Amiera Hilton said...

@Noraini : Iyelah yang. hehe buat tau!

Dekcik said...

keputusan tuk contest dekcik telah diumumkan..tq 4 join..

Amiera Hilton said...

@Dekcik : uhuk. xde rezeki nampaknye.hehe.