Sunday, January 23, 2011

hey strangers, im not interested.

its been years for me to do this.
always forgot about this.
*alamak dah beku otak nak speaking pnjg2 ni*
dah dah. proud to be Malay okey ;)
begini ceritanya......
dah berbulan lamanya aku x on ym utk main email aku ni.
biasa on ym 2nd account je utk berchatting dgn sidia.
kerana disebabkan berbagai alasan yg ada.
and salah satu alasan itu adalah ini......


masih tak nampak alasannya?mari kita teropong lebih dekat.



nampak tak? hmmph!

tapi bukan itu alasan yang paling kukuh utk aku buat keputusan ni.
ada lagi penokong kpd alasan ni yg menjadikan ia kukuh.
mari tengok yg kt bawah ni.



erghhh! ANNOYINGGG!!


encik stranger, you are so annoying.
asal aku on ym je kau ada.
asal kau ada je kau invite aku utk benda alah ni.
asal aku click button "no" je kau invite aku balik.
penatlaaaa kalau cmni.
+ + + kawan kita fazura (bukan nama sebenar) ckp.
si penama ni pon dulu pernah invite dia wc jugak.
tapi.....astaghfirullahhalazim...melucah!
xsure org yang sama atau tak.
tapi berdasarkan ingatan ingt2 lupa aku ni, sama la kot.
so its kinda scary lah kan utk approve dia punye invitation
tak kira la samada kau hensem atau tak pon.
im not interested to see your face or whatever.
thanks for inviting.
hah, dah habis baik da tu ayat menolak.
tapi rasanya kau ni jenis kipas susah mati kan?
ke jenis orang malas nak pegi skolah?
dah aku asyik reject je ko punye invite tu.
faham2 sendiri la cik abang oiii..
udah udah ler tu nak tekan.buat ponek (penat) jah.
last, aku buat keputusan terus.
delete cik abang hobi tayang muka ni from list.
akhirnyaaa....terbuat jugak la bnda yg da lama nk buat ni.
yeay! happy! ahahah. :P

No comments: