Thursday, December 30, 2010

penutup tirai 2010

aummmmmm..harimau malaya sudah mengaum.
dan menunjukkan taringnya yg tajam.
hehe.hebattt malaysia!
eh tak tahu aku ckp psl ape ke?alamak.
okey ni psl football match yg berlangsung semalam.
antara malaysia - indonesia untuk final piala suzuki AFF.
hah xtau berapa ke hentam? 4-2 woot woot!! :)
oh aku sebagai rakyat malaysia sgt berbangga okeyh.
terbaikk ah korg. *sambil tabik spring bergetar2*


and guess what. im not only talk about the game ya.
i did WATCH the match also yaw!
satu pencapaian yg hebat jugak buat aku tuu.
haha.kalau sblm ni harammm nk tgk bola.
klu tgk pon mcm xde prasaan tu pn sbb terpaksa.
sbb abah abang bukak chanel tu.so tgk je la.
tp kali ni.aku yg bukak tv.
*actualy housemate suruh bukak*
okey nevermind.janji aku semangat jugak.jerit2 bagai.haha.
kelaka ok.mesti jiran2 pelik lg serabut dgn suara kami yg kuat itu.
peduli kata org.yg penting malaysia menang yo!hehe
syabas sekali lg buat team negara. :)


dan disebabkan kemenangan yg membanggakan itu lah.
makanya pg td tgh bersiap2 nk g keje.
sidia call.bgtau psl esok cuti?eh??siyes??betul xtipu??
masih kurang pcye disitu.
otw g ofis dgr dgn telinga sendri dlm radio ckp.
abg FBI ckp PM isytiharkan esok (31.12.10) cuti umum
*cuti umum tu mcm cuti raya lah kan?*
sempena meraikan kemenangan team negara semalam.
mean semuaaaa individu yg bekerjaya xpayah pegi keje.
eheh.sukenyeeee :))))
thanks la abg2 adik2 yg tendang bola smlm ye.
awak dah merubah akhir tahun sy yg indah menjadi lebih indah.
yes, sangat indah ;)




p/s : eh khairul fahmi tu kn kn kn...kita minat lah! dia tangkap bola hebatttt ;)

No comments: