Tuesday, November 9, 2010

LIPASSSSSZ

perihal lipas.
boleh buat org sakit.
boleh buat org gelak.
boleh buat org berlari.
boleh buat org menjerit.
begitu kuat kuasa kau.
wahai sang lipas!
hahaha.

okey skg mood tgh nk gelak guling-guling lg.
letih actualy.baru lps main kejar-kejar dgn lipas.
sangat mesra alam kan kan kan?HAHAHA
siut kau lipas.kau dah bazirkan half energy aku mlm ni.
penat tau bila berlari+menjerit+gelak.aihhh

lipas ohh lipas!
dgn kuasa sepasang sayap kau yg aku boleh cabut tu kalau aku dpt tgkp kau *tp mslhnye cmne nk tgkp klu asyik lari.haha*
kau terbang kesana kemari sesuka hati kau je kan.
buat mcm rumah sndri.xmalu ke??haish!
aku ni dlm kategori pmpuan yg kental.
sbb dlm byk2 keadaan aku la yg jd konon2 HERO.
semua nk pggil aku suh jd penyelamat.
yg aku ni pulak konon xtakot tp bila dia dtg aku lari jgk.
sbnrnye mmg lah aku geli binatang2 tu semua.
sama jugak mcm korg.
cumanye aku jenis xtunjuk kegelian aku tu sgt.
klu stakat dia ada kt sblh tp xkacau aku.
tu kira okey lg.aku buat xkisah je la.
contoh klu mdi ada lipas dlm bathroom.
biasa org xkn masuk mdi kan..tkot dia terbang.
tp aku pulak akan cuba halau dia.
kalau dia xpegi aku akan berserah je masuk je mdi.
slagi dia xkacau aku.xterbang sana sini.
aku buat rileks je la mandi cm biasa.
tp sekali dia terbang mmg aku kuar terus.haha

okey balik kpd keadaan skg.
aku jd hero.nk usir lipas tuh keluar.
tp byk rintangannya.
dia terbang pegi sana la.pegi sini la.
masuk sana la..masuk sini la..aihhh
yg housemate aky sorg tu mmg buat aku pecah perut.
dia punye la takot kt lipas ni.
so when dia nmpk lipas tu, automatically.....
dia pegi amek spray yg utk spray baju masa nk iron tuh.
lipas terbang pegi kt dia, dia spray kt lipas tu.
mmg lah x mati lipas tu awak oii..haha
sumpah gelak guling-guling kami.adoiii..
penat penat weh!
ada lg ni dia xnk pegi lg.
okey nk smbung men kejar2.
babai!

No comments: