Monday, November 1, 2010

berita terkini

weheeee...nak senyum lebar boleh?
hikhik.ouh happy ouh!siyes happy.
ni baru je xsmpai semenet abah call.
dia tanya psl kerja.nak ke tak.
so bila da tye cmtu aku buat la taktik aku.
buat lembik2 suara nak manje gitu kan.eheheh
pastu abah tanya psl business.weheeee..
dia ckp nk bg shop lot satu kt aku utk buat bisnes.
bagus mmg bagus tp dia offer aku bukak kt SG.TONG
okey tempat tu terletak di daerah setiu terengganu.
OMG.bukan tolak rezeki tp aku xnk amek risiko melampau.
so aku ckp aku nk bukak kt kuantan ni je.
abah ckp mahal sewa beribu.yes betol.
tp aku ckp nk slowly siyes buat bisness ni.
step by step merangkak berjalan then berlari.hehe
then abah ckp okey xpe abah isi je borang then acik pk la nak ke tak.
ouh nmpk gaya mcm abah sgt memahami.syg abah.hehe
tak mcm umi bikin gue nanges aje ketegasannye.isk isk!
so itu menjadikan satu sbb knp kalau aku nk ape2
aku rujuk kt abah aku.weheeee
dia mmg garang ouh kalau xpndai bodek.
tp stakat ni bodek aku xpnh kena mrh.
kalau pnh pun stakat aku bodek2 pastu dia buat xtau je.
then bodek lg sikit2 okey dapat!hehehheh.
kalau umi tuh, Tuhan je tau.
skali dia ckp NO aku terus masuk bilik kunci pintu nanges.
wuuuu...cian kita ouh!
okey to abah tersayang, thanks sbb cuba menyelami kemahuan acik.hehehe
hopefully tiada lg permintaan "bg resume kt abah".
hehe.sekian kegembiraan seketika. :)

No comments: