Sunday, October 31, 2010

mandi

okay hari ni tetibe rasa nk ckp psl ni.mandi.
ada sbb knp topic ni dibicarakan.
sbb td aku tgh mdi housemate aku nonstop push aku.
cakap "k.miera cpt la"..aihhh awak ni kan..
okey fine aku akui aku ni dlm kategori org yg mdi lama.
tapi bagi aku sendiri la aku mdi xlama.kejap je pon.
biasa aku akan amek masa dlm 15menet paling cepat.
paling lama stengah jam.haaa tu baru la dipanggil lama.
ni baru masuk xsempat buat ape2 lg da ckp aku mdi lama.aihh
kesian la kt aku xaman nk mdi tau.isk isk :(
ada org mdi cepat giler.5menet siap!mak aihhh..xdapattt
5menet tu aku baru start nk gosok gg.HAHA
tp bagus jugak org yg ada skill mdi cpt ni..
sbb kalau time2 da lambat nk g keje ke mane2 tu.
mmg sgt2 diperlukan mdi cepat tuh.hehe
boleh tak ajar aku cmne nk mdi 5menet tu?
adehh..aku da puas cuba nk mdi cpt tp fail..huhu
ingt lg percubaan aku nk mdi cpt dulu.
sampai terlupa nk sabun bdn.hahaha.nk cpt punye psl.haish
and aku sgt sgt sgt xsukeeee kalau aku baru 5menet msuk nk mdi.
ada org keep on push push aku suh mdi cpt.sbb dia da lmbt.
grrr!!aku baru nk mdi kau pun sibuk nk mdi jgk.dr td xnk mdi!
okey actually statement tu ditujukan utk along aku.
sbb dia mmg slalu cmtu.kacau time aku nk mdi.geram okey!
ouh ada jugak mandi P.Ramlee kan?
which is gosok gg basuh mata je hilangkan mana yg patut then siap!
haha..bapaknye cepat..adoiii..
ada jugak mdi kerbau.haaa yg ni for those yg mdi cpt2 and xbersih.
kalau dah mandi time tu sila la bersihkan segalanya sepenuhnye.
barulah fresh kata org.hehe.
ok dah malas nk ckp psl mdi sbb aku nk pegi mdi.
tata and slamat mandi semua! :p

No comments: