Thursday, October 21, 2010

semalam punya story

salam..
ini kisah semalam punye hal yep.
bukan hari ini.bukan jugak utk esok. :)
semalam kinda bz day for me.
and yes.bdn aku penat.wuuu kesian badan.
kt ofis lg dgn byk keje nye nk kena buat *biasa kn duk relaks je
pastuh balik keje rushing nk g majlis open office abah sidia.
abah bukak office direct selling Revell tuh.kt Malay town kuantan.
so kpd sape2 pengguna produk Revell boleh la kesana ye..
produk nih da lama kot.since aku skolah rendah kalau xsilap.
aku penah pakai losyen dia yg orange tuh.best!hehe
oh ya.kpd abah, congrats on this opening! ;)
and thanks sebab sudi jemput miera.ehes tacing.hehe
so dgn tidak sengaja nye aku da jd ahli berdaftar Revell yg sah.
dan upline sy adalah Muhammad Hafiz Izham ye.. *please be noted. :P
ok dah psl tuh.lets go to our next topic.

Revell produk yg aku beli.ohh lipstick dia tuh aku suke.very smooth. ;)



dah siap makan2 beli2 brg sikit kt ofis abah sidia tu..
makanya kita beransur ke kuantan parade pulak yee..
ohh bukan aku yg nk shoping okey.sila jgn buruk sangka.
aku just temankan housemate aku si zura ni.
dia gewdik nk beli suar mentang2 dpt duit lebih *jeles disitu.
kami pegi ke butik cina yg bapaknye peramah.
gelak bertepuk tampar ngn kteorg mcm da lama kenal.HAHA
tapi tarak mau kasi kurang lebih maa..haiyaa luu.... -_-

pic ni hasil tangkapan that chinese girl.mcm gewdik kn?mmg pon! :P


dan setelah penat aku pandang baju2 bsepah kt kedai tp xleh beli.
so lepas tu kteorg pegi ke cowbow pulak.pon sama teman zura nk beli brg.
kteorg pegi ke cowbow kuantan yg baru bukak kt sebelah cowbow lama tuh.
masa kt trafic lite si zura ckap.."knp dia bukak dekat2 je?xreti betol"
hahaha.betol la tu..biasa org bukak satu tmpt satu je pon branch.aihhh.
hamek kau.aku xphm betol la knp aku kalau masuk cowbow ni aku mcm gile.
ada je brg aku nk beli.nak2 lagi brg kt sana jenis phm jiwe.banyak pink.aihhhh
mmg xlah kalau miera balik dgn tgn kosong kannn..weheeeee :p
so akibatnye aku da terbeli brg2 jugak.tp xpelah brg yg bergune.
bkn shoping ke lain ye rakan2..haaa...aku da insaf.huhu

haruslah ada pink wlaupon tong sampah.huhu.


okay sampai sini je lah dulu story mory yep.
aku da penat ouh.mengantuk la pulak.
pdhal awal lagi.aihh gewdik kau mata.
okey lah nak tido la kalau gini.
gudnite u'ols.
mmuah mmuah! ♥

No comments: