Friday, October 22, 2010

random facts about me

  • seorang yang pemalu dan pendiam yg amat dgn org yg baru dikenali.
  • memang lah org sakit hati dgn aku sbb aku xde deria geli.haha.
  • susah nak makan ubat-ubatan kecuali kalau sakit yg amat.
  • takot nak masuk hospital.wuuu takot akan jarum yg bakal diletak kt tangan tuh.sumpah ngeri.
  • hobi hari2 mengadap pc/laptop.
  • anak perempuan sorg jek dlm famly.so menjadikan aku anak perempuan tunggal.
  • sangat obses akan warna dan barang2 pink.
  • just being silent and nanges sorg2 kalau terase sedih dan pilu.
  • tapi kalau happy kalau boleh nk bg semua org tahu.hehe
  • pelupe dan seorg yg agak careless.
  • i loveee makanan pedas2.
  • xsuke minum air banyak2 sbb nanti kena pegi tandas 10kali sejam.
  • sangat manja dengan adik lelaki aku yg bongsu.
  • suke budak2 yg comel comel dan cute.geram nak cubit cubit.
  • seorang yang bersuara nyaring.kalau nak suruh jerit, suruh lah aku.hehe
  • memang down kalau duit dlm purse xdek.sumpah rasa serabut xleh nak hidup.
  • kalau belajar tuh, prefer to learn something theory.sebab suke menghafal.tapi sangat benci hafal formula.memang xmasuk.
  • susah nak ckp 'taknak, no, xmahu etc".
  • agak cerewet dan memilih pasal makanan.
  • mengidam nak kulit secantik fazura dan maya karin.
  • sangat susah nak menanges.tapi nak terasa tu sangat senang.
  • seorang yang pemaaf.
  • when da buat keputusan tekad, no turning back!
  • bukan seorang yang jenis demand.terima semua seadanya.bagus kn?hehe
  • sukakan lelaki yang bersikap matang tapi bukan org tua yang miang.
  • mempunyai tabiat menggerakkan kening time bercakap or buat ape2 keje.kalau xgerak rasa xselesa.
  • sangat susah utk rapat ngn seseorang.tapi bila dah rapat....
  • cepat gemuk dan cepat kurus.tapi di bahagian2 tertentu sahaja. *sigh!
  • seorang yang sangat mudah utk dikawal.dengar cakap.
  • sekarang sangat menggilai dress and skirt.sangat oke!
  • xboleh nak marah org or ckp ape yg xpuas hati dgn org tu sambil mrh2.sebab nanti aku jugak yang akan nanges.isk isk
  • sangat mudah mempercayai org lain.

notakaki : ramai rakan2 blogger buat facts ni, so aku pun buat jugak lah.macam best boleh korek psl diri sendri.hehe.

No comments: