Friday, October 8, 2010

moral of the story..

aaaaa....careles lah kau miera!haish.
tak tau lah penyakit ape aku ni.
fon tu slalu je diabaikan.ape nk jadi lah.
yee fon shaja okey.yg len rasanye xpernah diabaikan.
nak dijadikan ceritanye pg td aku tertinggal fon.
padahal bukan rushing pon.bukan bgn lambat.
tp ntah kenape kepale otak ni xleh pk psl fon.
walaupon fon tu aku da letak sbelah handbag aku.isk isk.
so dgn slamber aku pegi keje xbwk fon.
pdhl fon tu antara brg terpenting kot.
xde fon sama dengan boleh gila!haha kidding! :P
okey then da sampai ofis da turun kete baru tringat psl fon.
nak xnk biar je lah.xkn nk balik amek fon jp kot.melampau!
lunch hour lambat lg.bapaknye boring aku kt ofis.
tgk jam da nk dekat pukul 12 tghari.
masa utk kejutkan sidia.kalau x nanti tkot dia terbabas tdo pulak.
sebab dia da pernah terbabas tu lah aku haruslah call.
otak ingat2 lupe je no dia.mklumlah biasa xtgk number.
kuar dlm contact nama samaran dia jek.haish.
aku punyelah cube mengingat no dia and yeah.aku ingt.
yakin je aku dial.then ada la mamat angkat.wuuuu silap no weh!
tp byk soal pulak mamat ni.dgr suara aku agak umo around 25-30 kot.
org da ckp sorry silap no tu letak je lah.mau tye banyak2 pulak.
then second time call baru lah betul no sidia.heeeee :D
alah terbalik dua no je pon..bukan aku xingt lgsg.hehe
then few hours later..fon office aku berbunyi.. *mcm seram la pulak*
nasib baik aku jawab call tu.hello teamcon..cehhh..heheheh :P
aku dgr suara pon aku da cam.guy yg aku silap no td!OMG.
bapaknye gatal awak ye.mentang2 gurls yg silap dial no awak.
terus awak call semula ye..dasar lelaki buaya.
tanya awak ke call sy pg td, mlm td..erk.agak2 aaa...
bila masa pulak aku call kau malam td.wallaweh.nk tipu lg tuh.
aku pon ckp la sorry td silap no n bla bla bla........
dgn xtahu malu nye si lelaki ini berkata "nama sy roy"..
ada aku kesah??haihhh...aku xnk tau pon lah nama kau.
then tanya pulak nama aku sape.nk letak cmtu je mcm kurang ajar plak.
aku ckp je la nama aku siti.sedikit tipu disitu yee.
sikit je sebab pangkal nama aku mmg siti pon.aku blur nk ckp nama ape.
huuuu....lps tu tye lg soalan yg biasa aku dgr kalau jantan nk msuk line.
"da kawen ke?" aku jawab "dah" terus dia ckp owh okey sorry.
hahahahha..pdn muke ko!gatal lg."bini" org ni tau..hahaha :p
huuuu siyes xsuke guy mcm tu.nmpk sgt la ko ni xleh wt bf/hubby.huh.
so kesimpulannye disini, jangan lah kita asyik lupe je nk bwk brg2 kita.
and sila hafal number2 penting dlm phonebook anda.
jika tidak, lu pikir la sndri!heheheh :)


p/s : slalu tertinggal fon atas seat kereta.maaf tak sengaja :)

No comments: