Friday, October 8, 2010

kesihatan

selamat pagi semua....
readers, how are u?okay ke kay.o?
hehehe...wuuu..aku xsihat lah.
mule2 semalam tgh best2 tdo.
tbe2 xleh tdo.gatal2 tekak.mak aihhh..
pastu bangun nk pegi keje.
bersin and bersin and bersin je slalu.
berlarutan smpai today ya!
oh sgt xsuke.mentang2 la musim skg.
kau sibuk nk folow jugak ye wahai badan.
xpe lah pasrah je lah da nk terkena nk buat cmne.
redha dan terima seadanye.
ubat?oh tidak.xsuke ubat okay.
unless aku sakittt terukkk..
ingt lg dulu masa aku skolah menengah.
kira time tu first and ever aku demam teruklah.
seingt aku tu je yg paling worst.before and after xde dah.
wah masa tu mmg terbaikk lah.
bdan gile hell panas.xlarat gile nk bangun.
xg skolah.and yg paling penting aku mkn ubat okey.
bkn senang nk tgk aku mkn ubat.haaa...
aku rasa antibodi aku ni kuat kot.
nmpk je skremmm cmni tau.hikhik.
tp kuat xde lah kuat sgt.last2 boleh sakit jugak.hehe
tu je lah kot aku nk pot pet today.
bukan ape sbb kesian diary aku nih da terabai.
xupdate mcm slalu.malas and xde ape nk update.
hehehe.jgn marah syg!
okey lah.u guys take care ya!bye bye. :)

No comments: