Monday, September 13, 2010

cium tgh panas

hari yang sangat indah!!
today, 13 september 2010 bersamaan 4 syawal hari isnin..
episod cium mencium berlaku lagi.
kali ni lokasi di machang kelantan pulak.
adegan cium mencium ini telah menyebabkan hidung aku bengkak okey.
mcm patah pn ade hidung aku nih. *sigh!
akibat kerakusan mencium yg terlampau di hari raye.HAHA
omaigod.fyi, adegan tersebut telah berlaku di sekitar trafic lite machang yee..
betul betul depan PUSAT PEMULIHAN AKHLAK.hahahaha
depan pusat tu pn boleh aku dgn selamber buat adegan tu??ish ish ish....
tapi aku happy! sebab umi and abah aku sporting gilerrr kot..
selepas kantoi aku bercium ciuman maka abah aku dtg la..
katanye nk dtg buat balik aku.aku dah cuak.sumpah cuak.
yelah kantoi bercium kot.sape tak cuak bhai! -__-
then abah aku sampai.di pndang aku selamber.duduk kejap then suh aku balik.
hahahaha...mane nk dapat bapak sporting gtu?xde kt mane2 tau.huhu
and sesampai nye aku di butik umi, umi mrh aku.tp sikitttt jeee...
so aku rase mcm xmrh je pon..masuk tinge kanan kuar tgh2 ikut idung.haha
nak buat mcm mane benda da nak jd kn..aku pn bukan sengaja nk buat tu.
huuuu...tp siyes tak tipuu mule2 aku cuak smpai ketar2..
tp last2 aku boleh bergelak ketawe kekekekek dgn member2 skolah aku.hebat kn?
AHAHHAHAHAHA.....hidup mesti ceriaaaa :D
begitulah kisahnye aku pada hari ni..hari yang sagat bagus ku kire..
again, aku bercium ciuman mcm beberapa bulan lepas.
terrrr-eksiden ditengah2 jem ketika nk beraye.kelas kn?
hahah..itulah cium yg aku maksudkan.xkn la aku pulak yg cium cium.
mmg giler bapak mak nenek sporting la parents aku kalau boleh wt slamber kn.haha
kalau dulu org yg cium bontot baby-v aku tp kali ni aku pulak cium bontot org.
tp damn! aku rase org yg aku cium tu ada something wrong la..
guess what.aku ajak pegi buat report dia xnk.pdhl aku yg salah.xke mcm pelik?
aku suspek org tu pakai kete 'spelek'..aku xtau bhasa standard ape...
maaf diatas kekurangan pandai ye..huu :P
tau lah aku ni perempuan tp aku ada org2 kuat yg kuat kot.
thanksssss sgt kwn2 skolah aku malia,nurul,jura,pijah and faiz apek psl td okey.
sian korg kena berjemur tgh panas..beraye di kedai makan.huuu
sorryyyy sgt tau.kalau aku tau sumpah aku xpegi..maaf zahir batin yee :)



teka-teki : bila da kena kali kedua, sape harus disalahkan?ape yg harus dipertanggungjawabkan?jawab2..huhu :P

No comments: