Sunday, June 6, 2010

tanggal 05062010

Ya Tuhan!
minggu ni banyak nyeeeee dugaan..
aku clash, viper rosak, kete kena langgar, fmly suruh balik kg, rindu ...
n byk lg lah rasa down!
tlg lah Tuhan..
jgn uji aku sekali gus mcm ni..
aku xmampu..

hmmm...
ape2 pn life must go on..
and aku cube teruskan dengan sebaiknye..
thanks to najat sbb slalu ada utk aku..
support aku dlm ape pn keadaan..
biar lah org nk ckp ape pn..
yg pntg dia kwn baik aku.
kwn aku dlm susah dan senang..
kwn yg aku boleh harapkan setiap masa..
bukan jenis kwn yg mkn kwn.

pagi 05062010 tu..
aku bgn awal2 pg then pergi balai polis buat repot.
sbb nk buat mlm kejadian terus tp system offline.
so aku mls tggu sbb repot bleh buat dlm mse 24jam.
then dah setel repot pegi jmpe abg yg nk handle kereta aku msuk workshop plak.
then balik rumah rest jp..tido..hehe..bdn penat sumpah.
then pegi kenduri kawen kak mastura which is kakak rashdan.
selamat pengantin baru ye kak..
sukeee tgk pengantin ni sbb sgt sesuai..
mcm pinang dibelah dua..
hehe..
k lah tgk je la pic2 kt bwh ni..
aku ltk pic happy2 dlu then baru pic dukacita ye..
harap maklum.



me, tieqa, suzie n najat :)


pengantin baru dan kami


bestfren foreverrr


muke selebet nk pegi balai


hohoh..muke sy xleh bla..penat tggu.


dua org sahabat teman sy dr smlm..
najat && aten
thanks a lottt


harta kesayangan aku!tp.....sory ye syg awak da kna lggr..hukhuk

No comments: