Monday, June 7, 2010

enchik miang vs lagenda budak setan


harap maaf tajuk di atas iaitu "enchik miang" bukan lah hottt movie mcm lagenda budak setan tu ye..not even a movie pn..ohohoh..just nk story pasal sorg encik yg miang2 keladi nih.haish.
aku sgt2 xsuke n berat hati bila bos aku ckp "amiera, please email the quotation n call En.A.... (bukan nama sebenar) to let him know.ohh men!errr...ok..tu je words aku boleh ckp..then ms.chan a.k.a wife bos aku a.k.a PA bos aku tu just gelak je sbb dia tau aku xsuke situation tu.huh!aku xckp pn aku lawo mcm lisa surihani..tp encik tu da tua..so tlg lah encik jgn nk miang2 dgn sy ye..jgn ajak sy men2 cinta..eyyy...geli dowh bila berurusan dgn client yg jenis gatal miang ni..gile manja!werk!werk!encik tu da mcm ayah sy kot..buat cara dah tua..jgn nk ajak2 sy mkn movie2 hape smua ni..sy geli lah encik!nasib baek sy berurusan dgn encik sbb business company tau..klu x jgn harap lah sy nk kol encik!baru skali da jumpe sy atas urusan kerja tp bukan men mengade lg encik ye..xleh blah la sy encik..bukan lah nk ckp sy ni hot ke mende tp cara encik tu x profesional lah..huh.guy like this xde kualiti.mtk jauh la dr aku.hikhik..

ok lets talk about lagenda budak setan ku plak..kasyah, iloveu sgt sgt sgt sgt!!!hikhik..xpe aku nk gatal ngn kasyah sbb aku single kasyah lg la singleee....hehehehe...hari tu tgk cite ni ngn atin even at first nk tgk sorg but sbb najat mrh dia risau so aku ajak atin..thanks atin sbb teman aku ye..nanges2 atin dlm wayang tu..aku xde lah nanges sgt sbb atin ni slalu potong mood.haish!tp gle best sweet cite ni.klu repeat tgk cite ni 40kali pn aku nk tgk lg rasanye..huhuhu...tp persoalannye ada ke guy mcm kasyah tu in a real world ye??nk2 lg dunia skg..bukan bleh pcye sgt kt guy ni..tgk cm encik miang tu je lah.da kawen ada hati nk bermovie2 ngn org..euuu...tp hopefully bakal suami aku nanti 99.99% mcm kasyah sifatnye..if x kasyah pn, edward pn jd lah..hikhik..gewdix gtu..after this nk tgk lg LBS ni second time dgn "kasyah"..ahah..boleh gtu??boleh aje! *wink!*

sile imagine kasyah sedang kiss amiera hilton ye..ahahahha...biroh seyh!

No comments: