Tuesday, May 10, 2011

Ehemmmmmmmm :)


Ehem ehem ehem..... Hello korang!! Rindu Miera tak rindu Miera x rindu Miera x? Ape? tak rindu? Hmm...okayyyy fine. Isk. Hehe sorry baru balik dah mengada. Phewwwww. Penatnyeee badan. Nak update banyak story tapi sebab dah lama berholiday dari dunia blog ni so mood untuk bercerita pot pet pot pet tu belum nak ada lg. Ish cepatlah datang wahai mood!

Hampir dua minggu aku lesap menghilang dari dunia blog ni. Aku tahu, mcm2 yang aku ketinggalan. Kesian tapi what to do. Aku sendiri yang terlupa nk bawak broadband. Last entry away tu pun aku kejap je update guna phone. Hish. Okaylah nanti mulai esok aku start post new entry k. Doakan aku supaya lebih rajin melawan kemalasan ini demi blog yang satu ini kay. Take care peeps! :)

2 comments:

Akidazami said...

eh dah ada entri baru rupenye :D apsalla den tak perasan kat dashboard. Adei

Oh patutlah senyap ek.. Lupa bwk broadbang. Hehehe..

Amiera Hilton said...

akid : hehehehe. tak prasan sbb lama tak update kan kan kan. hehe :P