Wednesday, February 9, 2011

terima kasih cinta untuk segalanya

salam Rabu yang indah utk semua.


Anda tahu tentang teater Terima Kasih Cinta? tahu banyak? tahu sedikit? atau tak tahu langsung? to be honest, me pon tak tau banyak pon pasal teater ni. just tau sape pelakonnye and bila ia akan dipentaskan je. sinopsis pon tahu kabur-kabur je. 100% berkisahkan cinta yang diceritakan melalui pelbagai jalan cerita yg dilalui oleh setiap seorang. tapi yang pasti teater ni memang sangat memancing aku utk jadi penontonnya. aku tau psl teater ni since keluar Melodi last year lg time tu production baru tgh cari pelakon-pelakon. since that, aku mark terus utk pegi tgk this teater.



the poster.



Lepas tanam niat utk pegi, then aku diam hingga hari ni aku buat tindakan. aku diam bukan sebab sengaja. tapi sebab aku lupa and tak follow up pasal tiket start jual bila. takpe sbb aku rasa skrg pon still awal utk beli tiket memandangkan pementasan tu start pd 17 Februari 2011. hari ni dah alang-alang ingat then aku terus bertemu Pakcik Google and paksa dia bgtahu psl tiket ni. hikhik. then aku proceed to book the tiket. pilih date hari ape pukul berapa nak tengok dgn bersemangatnya! maklumlah aku menetap di kuantan. bukan di key ell. so nak kesana tu kena check date yg sesuai. kalau tak 17/2 - 06/3 tu mane-mane hari pon aku boleh pegi. cewah berlagak. lepas dah pilih tu, kemudian terpampang di skrin pc office ku ini.......




berita tidak baik.




Kebabomm. sila lihat! sila lihat apa dalam kotak pink tu! malang tidak berbau org kata. kalau dah jodoh tak kemana. dah nasib Tuhan tentukan. aduh ape aku merepek ni. oke, aku bukan jenis perempuan yg mudah putus asa. aku takkan give up selagi tak dapat bukti kukuh dan kesahihan mengenai sesuatu perkara itu. then aku tabahkan diri lagi utk menekan button "Purchase Tickets" di bahagian bawah. tabahkan hati.



merah sold, oreng reserved, kuneng in-process





Dah nampak ape yg aku bebelkan? merah oreng kuneng segala bagai tuh. kalau dah nampak bagus. so, jom kita tengok yg seterusnya pulak.




WARNING!! SILA KUATKAN SEMANGAT.




semua oreng. doh bakpe gituw. huh.



Berdasarkan kod-kod warna pd gambar yg lg atas dr gambar atas ni, warna oreng bermaksud reserved. maknanya semua dah reserved lah ye? jangan tanya aku yg warna kelabu tu kn ada jugek. warna kelabu tidak dikira ye. kalau korg nak pegi duduk bersila kt situ boleh lah. tapi semua reserved. asal pulak xde sold pon? itu diluar pengetahuan aku ya rakan-rakan. then aku pasrah. actually date lain still ada seat available tapi aku keje kt kuantan lah hoi! grr! akhirnya aku bertambah pasrah dan close the window.



Sekian, terima kasih cinta.

No comments: