Tuesday, January 4, 2011

this is what i want!


OOOOO EMMMMM GEEEEE!!!!!!
hah terkejut tak?terpukau tak?terkesima tak??
cantikkkk sgt kan kn kn??
serius aku jatuh hati gedebuk kt cincin dua ni.
teka kenapa aku survey cincin ni.teka lah teka lah.
sape boleh teka teka dia bijak! hehe.
ok la ok la ai kasi yu tau jawapan kay. ;)
I WILL BE ENGAGED!!
again, repeat. engaged okay. hehe :)
yg ni konfem korg terkejut dan terkilan kan? *perlu ke??hehe
bila tarikhnya?hari apa?tahun bila?
haaaa..tu yg kita xtau lg tu..trahahaha :P
ok jgn la mrh awak2 semua.kita gurau2 je ouh.
tak tak.kita xbertunang la awak..heeee
tadi kita cuma bosan je wak..pastu kita kelik2 la mcm2.
pastu kita jumpa cincin cantik menarik tertarik tu.
terus kita rasa mcm nk bertunang esok pastu lusa kawen.winks! ;P
gewdik kan kn kn kn??
ada kita kisah ?



p/s : chop tunang/kawen nanti siyes nk tempah cincin design mcm pic no.1 tu ;)

7 comments:

purlpe.pink said...

ingat kan betul. baru nak jeles :)

wink2*

Ieqa Zulaikha said...

LIKE !.
kalau betul lagi bagus. :)

Amiera Hilton said...

@purle pink : hehehehe.xboleh jeles la kan sbb miera pon xdpt lg wuuuu..tp cantik ouh cincin tuh.

*ieqazulaikha : hehe..doa2 kn la ye yang ;)

fie_na said...

ala, ingtkan dah tak lama lagi nak rasa nasi minyak t'ganu..hee. nmpknya en bf kena sediakan duit banyak2 lah, mesti mahal cincin tu.. =O

O'gosh said...

akak doakan jadi betul2 la nanti...FUHHH!!

purlpe.pink said...

follow ekh:) sori x mtk permission dulu.
tengs!

Amiera Hilton said...

@fiena : huhuhuu..lmbt lg la syg..winks! ;)

@Ogosh : fuhhhh kuat2 sket kak biar dtg lg rapat doa tu kt miera.hehehe..amin..insyaallah kak.tengs :)

@purplepink : ohh tenkiuu sudi follow.xmrh pon terharu ada la..wuu. xoxo ;)