Tuesday, January 25, 2011

one stop shopping centre

salam semua.
rasanya kan macam dah lama je tak on9 shoping.
heeee.. it feels like 'eh xde ape ke aku beli utk bulan ni'
hmm..lebih kurang cmtu la feling sorg2 aku ni.
makanya aku mem-browse lah secara online.
and salah satu tempat fav aku suka habiskan secara tidak sedarkan diri adalah
ahahha..nama xleh blah kn aku bagi. tapi dah betol kot.
just like shopping heaven kt sini. all in one lah.
ape je yg ko nak ada. mmg kt sini aku biasa ushar utk hilangkn stress.
cewah mcm ape je. dah cuci2 tu terbeli jugek. pastu encik bf mrh lagik. huuuu :P
plussss kita tengah cari barang nak bagi kt someone.
but i have nooo idea nak bagi ape lagi. isk isk naif betol lah. -_-'




nak dress cantik? ada!


nak handbeg lawo? ada!


nak accessories meletops? ada!


hai baju bf aku pon ade!


facial care pon ada laa!


utk baby comel pon ada!

*all pictures are credited to Jipaban*


sooooooo kesimpulannye......almost everything ada.
tak perlu susah payah nk bukak banyak2 tabs kan?
tak perlu pening kepala nk cari kt mana dah.
type je dlm search box tu nahhhh keluar lah kau semua.
so ape lagi? ayuh shoping di Jipaban!

No comments: