Saturday, November 13, 2010

fake!

hey hey hey!reader semua..
adakah anda betul2 anda?
jika ya, sila perkenalkan diri ya! :)
hehe.mcm artis je kan nk suh org buat cmtu
ini sebenarnya sebab skg ni ramai sgt fakers.aihh..
xkira la fakers yg menyamar jd artis ke.
menyamar jd model ke.
menyamar jd perempuan ke.
menyamar jd lelaki ke.
menyamar jd sape2 je lah selain diri sendri.
panggilan nye ttp sama.MENYAMAR.
so then u are fakers beb!aiyayaya..
just now kwn baik aku hangin satu badan.
disebabkan faker nih.
and FYI kwn baik aku tu sila la jgn bagi dia mrh.
skali dia da mrh, mmg dasyat!
and actually si faker tu at first da tegur2 aku.
tye the same ques at me.
tp nk tau betapa bendulnye sy, sy layan jee..
xprasan plak sbnrnye bnda tu xptot.aihh!
sbb aku rasa sama2 jantina kot.
so sharing is caring what?hehe
and then dia cite mcm2 hal dlm kain dia.
aihh..aku plak yg malu weh.
then today dia tye kwn aku tu si njt nasiha.
hahahah.silap besarrr punyee.
meletup letup si najat marah.ahahah
then bila aku tye si faker tu properly dia bg ayat kesian.
argh! kesian ke x ke mmg xlyn da la..
aduhai..kenape la aku ni lurus sgt?isk! -_-


p/s : be yourself!

No comments: