Tuesday, November 23, 2010

aidiladha post

salam semua.
wehee aku da pulang kuantan.
betapa malas sbnrnye nk balik ktn.
tp atas sbb2 tertentu haruslaa balik kn ;)
how's ur raya haji?mesti best kan?
eh xlmbt sgt lg kn utk post psl aidiladha.
actually nk post few days ago da..
tp busy sgt la pulak.so here u go.today baru post
awak awak byk mkn daging?hehe
as for me, yupsss! heeee
oh paling2 best masa balik kg umi.
pksdare buat mkn2 sket.
sempena anak sulong dia Balqis dpt 5A UPSR.
wahh tahniah dik.. :)
so mksdare aku buat my-fav-all-the-time!
bihun sup daging.yummyyyyyyyy
sedap okey. and aku mkn byk.
tiap kali balik raya mmg tu la mknan killer dia yg aku mkn.
and tetibe jd muke xmalu mkn byk2 tmbh byk kali. :P
ahh pedulik ape.mksdare sndri je kot!hehe
ohh itu waktu tghri raya kedua.
petang raya kedua tu plak before balik.
gue sempat melahap nasi minyak mksdare gue yg sorg lg.
haiyaaa..manyakk sedapp woo..
well, blah umi mmg pndai msk kot.
sbb nenek aku pon dlu2 berniaga jual kuih.
maybe itu la sbb nye diaorg pndai masak.
tp malangnye aku x mewarisi sifat itu. isk isk :P
harusnye aku timbang berat skg.
tp xnak ah.mmg rasa mcm da naik badan je ni.
pp pon da bertambah2 chubby nye.
diet2! aha ckp sje xguna miera weh.aihh
okey lah kita hidangkan gambar2 xbpe nk cun ni utk awak tgk k.
raya haji tp xde pon pic lembu kena sembelih?haha.
suke hati laaa :P



No comments: