Thursday, October 14, 2010

style!

nak dijadikan cerita kedai kopi.
last monday aku balik kampung.eh xkg lah sgt.
umah maksdare dekat ajil je pon.xjauh sgt.2jam je lbh kurang.
5.50pg tuh dpt call dr abah.suh balik.sbb nenek sakit tenat.ya Allah.
pg tuh aku pack2 barang semua then gerak balik.
sidia tanya "dah amek semua brg dah?"
aku dgn confident 100% jawab "dah".haha
yelah sbb biasa brg yg aku ttgl adalah berus gg.hahahah.
tp masa tuh aku da amek semua brg2 dah.so confiden la kan.
otw pegi ajil tu, aku lalu kwsn JPJ lah.polis lah.
tp buat biase je lah.sebab xde buat slh kan..plus, aku ada "lesen" kot.
haha.ada ke???omaigoddddd!!
da smpai2 tgk nenek dulu..hmm sedih tgk nenek mcm tu..
nenek kena HYPO.aku xtau ape tuh tp jenis penyakit xde gula dlm darah.
then mcm da kritikal sgt so bwk nenek pegi jumpe doc yg rawat nenek.
ya Allah ptut lah separuh mati nenek aku.
rupenye doc tu bg ubat dos paling kuat! hei agak2 r nk test ke ape pon.
konon nk tgk daya tahan nenek aku.aiiii.
tp nsb baik dia da bg ubat len smule, and msuk gula + air dlm drh.
so nenek aku da sihat smule.da boleh snyum.happy aku tgk :)
so then tido semalaman then esoknye aku gerak balik.
mintak duit dgn umi sbb nk servis kete *heeee xmalu kn?? :P
pastu nak simpan la duit nti kang letak merata konfem lupe!aihh
eh mane purse aku??aaaaa xde!!tp buat diam je xgtau umi pon.
dlm hati berfikir antara dua je.either org curik or aku xbwk.
and aku rasa org xcuri sbb sape je pon yg ada.semua kezen2 aku.
slame ni xpnh pon hilang ape2 aku letak mrate pon.
and yeah btol la aku xbwk purse.ttggl di kuantan.sgt style la kau miera.haha
ape la masalah aku ni..slalu lupeee je lately.pdhl brg penting tu.
nasib baik la minyak aku da isi full and xde kena mane2 roadblock.
kalau x mau nanges aku kt mane2.waaaa!
tolonglah miera! dont b so careless boleh tak? *sigh!
antara barang2 yg pnh jd mangsa kelupaan aku adalah :
  • purse - penah hilang and nsb bek polis kenal nama abah aku.pegi amek kt balai polis tp duit da xde.wuuu :( and masa mkn pon dah byr boleh letak cmtu je atas meja tp xamek.haish.
  • sunglas - okey yg ni xtau letak mane smpai skg xjumpe2 lg.isk isk
  • duit - kalau dah selit2 duit kt mane2 lama2 mmg aku xkn ingt aku pnh letak kt situ.bila jumpe time nk tukar purse baru je baru tau ada duit disitu. -_-
  • handphone - slalu ttggl dlm kete sbb letak kt atas riba or kt tmpt ltk fon dlm kete.tp lupe amek.and kdg2 kalau men msg masa mkn kt kedai mkn pastu lupe nk msuk dlm handbag pastu lupe nk amek.haiyaaaaa
  • toiletteries - kdg2 lupe nk amek deodorant la, berus gg la, pncuci muke la ape la..so utk mengatasinye aku akan pegi watson or 7e utk beli yg baru.

psssstttt : i need to hire PA maybe??ahhaha :P

No comments: