Wednesday, August 25, 2010

tough tapi....

picture credit to owner ZackZhukhairi

aku jumpa pic ni dlm blog famous amos person.
eh bukan dlm blog.tp dalam fb dia.ZackZhukhairi.
sgt lah cute dan comel kan.. ;)
and and and.........bila aku tgk pic comel ni..
automatically aku teringat moment masa kt benteng.
dengan sorg guy yang very the 'tough' okey.
jgn men2..malek noor pon kalah.
sbb malek noor ada 6pax je kot..
this guy siap ada roti john ouh!special gtu.haha :P
okey lah guy tu bf sy yg sgt menggelikan hati sy.
bila mse lepak kt benteng nmpak kucing je......
omaigod!!hilang 'tough' nye itu.apehal sayang??HAHA
b, lawak tau! huhu..
phm2 je lah individu bernama miera ni..
sila lah jgn story2 kelemahan dri sndri kt sy.
sbb sy sukee gunakannya utk menceriakan hari2 anda.haha
saborr je lah dpt bf yg agak xberapa nak berani dgn kucing.
bukan takot okey.phm btl2 ayat tuh.haha
ok back to the story.
masa lepak kt benteng tu ada pulak banyak kucing2..
aku da nmpk da dia mcm muke cuak xbape nk cuak tgk kucing tu.
dgn selamber aku pggil kucing2 tu..cett cett cett..(maaf bunyi agak pelik)
and haaa...kucing2 tu pusing dowh!
and guess what la reaksi si 'tough' aku ni..
muke cuak klu aku buat video konfem laku.haha
mse kucing2 tu otw nk dtg kt kteorg dia siap get ready da tu nk bgn.
hahahah...lawak lah u sayang!haha
kesian awak dpt gf yg suke mengusik.
sila salahkan abah sbb syg ikut gen abah.huhu
and pic kt atas tu actually bukan bf yg protect gf.
dlm kes aku, gf yg protect bf.
ouhh so sweet..haha sweet lah sgt!perasaan sungguh! :P
tataaaaa

No comments: