Monday, August 16, 2010

pengakuan

aku tak faham!
sangat sangat tak faham!
kenapa jd mcm ni eh??
kalau x mcm ni xboleh ke??
tp actually sukee mcm ni..
tp mcm susah lah jugak..
tp kadang2 xsusah sangat.
haha..mcm mane tuh?
faham tak?x faham kn??
same lah kite!

ok mood serius pulak.
awak.awak.encik hafiz izham.
kenapa buat sy mcm ni??
awak jampi jampi sy ke ape?
ke awak guna guna?
ke awak xguna ape2 pn?
awak xnk cuba bgtau sy ke?
isk isk.

kali ni.sy jatuh cinta dgn awak.
banyak kali jatuh.
baru nak bangun jatuh semule.
awak suke tolak sy.
bagi sy jatuh jatuh jatuh cinta kt awak.
sampai guling guling sy dibuat awak.
mcm cite hindustan lah rasa.
hari hari jatuh cinta.
sehari x jatuh cinta x boleh ke?
awak ni..bg sy PAUSE sekejap feeling ni boleh x??

awak, ape yg awak buat slalu je buat sy happy.
buat sy sengih sorg bila kita jauh.
gile ke ape sy ni??
kalau jumpe tu xsah kalau sy x gelak2.
kalau jumpe tu x sah klu xbuat sy bahagia.
klu jumpe tu x sah klu xbuat sy geram.
suke tau!buat lah lg.hari2 buat pn x mrh.

dimata sy awak paling hensem :)
dimata sy awak paling baik :)
dimata sy awak paling sweet :)
dimata sy awak paling melindungi :)
dimata sy awak paling membahagiakan :)
dimata sy awak paling memahami :)
dimata sy awak paling gentleman :)
dimata sy awak paling sempurna :)
dimata sy awak adalah segalanya

dan sy nak awak tahu ni.
awak bukan shj dah amek hati sy.
tp awak da amek sluruh prasaan sy sepenuhnye.
kalau sy ckp sy cinta, prasaan tu awak da amek.
kalau sy ckp sy syg, pn awak da amek.
kalau sy ckp sy rindu, awak amek jugak.
kalau sy ckp sy suke, awak amek jugak.
kalau sy ckp sy sedih, pn awak amek jugak.

berapa lama dah kita kapel?sebulan lebih.BARU.
berapa lama dah kita kenal?dua tahun.BARU.
semua tu BARU je nak bermula.
tp sy brani nk ckp ni.
yg sy dah betul betul betul jatuh cinta.
awak jd diri awak.
awak bagi sy yg terbaik.
awak hormat sy.
awak lindung sy.
awak dengar sy.
awak faham sy.
dan atas sebab2 itu lah.
awak buat sy jd mcm ni.
jangan marah bila sy mcm ni sbb awak.


bila sy kata sy syg awak, BETUL.
bila sy kata sy cinta awak, BETUL..
bila sy kata sy rindu awak, BETUL..
thanks awak sebab awak pn rasa apa yg sy rasa.
mungkin dimata org awak biasa aje2.
tp bg sy tidak.
bg sy awak paling istimewa.
sy xnk rasa ni hilang walau sikittt pn.tanak.
sy nak rasa ni kekal dan bertambah sampai bila2.
rasa yg membuatkan sy bahagia.
rasa yg membuatkan sy resah.
awak dunia sy.
yang melindungi sy dr segala bencana yg ada.
sy syg awak.terlalu sayang.



p/s : sy rindu awak banyakkkkkkk sangat sekarang.awak selalu tinggalkan sesuatu yg sweet dlm diri sy.utk sy ingt..utk sy fikir..dan utk sy rindu.. HAFIZ IZHAM :)

6 comments:

Ieqa Zulaikha said...

sweet !. ;))

Amiera Hilton said...

ieqa : itulah namenye luahan perasaan ketika sgt merindui seseorg.isk isk..kesian.hehe

fie_na said...

moga kekal..nti kawen jgn lpe ajak fna k.. (=

Amiera Hilton said...

hehe..aminn..thanks fiena..mestilah akan jemput :)

ILYANA said...

aah aku pom rindu bf ai. hari hari. wlpon da kapel 3 yrs ++++. eeeeii nk wat cmne,bkn hr hr jmpe.
ops bile nak waweenn neh haaa? wawaeen cpt2 eh

Amiera Hilton said...

yana : hahaha..mu tu patut kawen cpt.xero tua da tu..lmbt sgt mu ni hbs blaja.haha..aku xpe dua2 muda lg.kapel pn baru lg.xbrape nk ptut lg kwen.haha