Saturday, August 7, 2010

controlling myself

emosi terganggu.
fikiran tak tentu.
otak penuh.
minda kosong.
hati beku.
jiwa meronta.
badan gelisah.

yes!itu yg aku alami sekarang.
isk isk..sgt sgt naif rasa diri ini.
banyak benda yg aku nakkk.
tp sepertinya tidak akan dpt
dlm masa terdekat atau selamanya. T_T

mulai dari sekarang.eh bukan.semalam.
aku harus dan wajib belajar
untuk tidak mendapat segala apa yg aku nak.
macam biasa aku dapat dulu.
saat macam ni lah aku rasa macam
'abahhhh.............pleaseeeee....'
but no.dah x boleh bergantung kt abah.
dah x boleh manja2 dgn abah.(actually still hoping)

serius.few days keep thinking bout that thing.
bukan nak jd gile asyik pk benda same je.
tp bnda tu yg dtg sndri.aku x suruh pn dia dtg.
pegi lah kau dr otak aku.jgn lah buat aku sedih wei.
lempang kang!

tahun ni.
skrg dah bulan lapan.
perlu shoping raya sikitttt je.saving di bulan puasa.
bulan depan bulan sembilan.
dah raya.perlu jimat2 jgn hbs semua duit nk bg org.
bulan berikutnye bulan sepuloh.
bulan yg menjadi sebab utama
kenapa aku harus dan wajib
mengskip kehendak aku yg macam omaigod nak!
and sbb kenapa perlu berjimat bagai nak mati di bulan sebelumnya.
kerana banyak duit bakal didermakan ke kedai2 ye.sekian.




pssstttt!!!kenapa ramai sgt ni org lahir bulan sepuloh?? -___-'

No comments: