Saturday, July 31, 2010

tipu kanan tipu kiri

office punye hal.
semalam ms.chan xdtg.
katanya cirit birit.so mc lah.
lenkali jgn la guna alasan mcm aku
klu nk menipu pn.haha
aku dpt msg dia pg2 smlm.
da aku gelak sorg.
sbb aku tau dia tipu.haha
hari khamis lps before balik keje.
aku nk switch off air-cond, pc, network, etc
aku ternmpk satu kertas kt atas meja dia.
n kebetulan pc dia still on.
so aku kna ttp dulu windows yg dia bukak tu smua.
taraaaa...dia bukak website malaysia airlines.
yeah MAS.booking u!
haish.and kertas yg aku nmpk tu pn
mengukuhkan lg kpcyaan aku.its ticket print out.
dia mau pegi oversea.australia xsilap aku.lupe lah
tgk date 30 julai - 1 ogos??
dan smlm dia ckp dia mc.
today pn xdtg keje.
sah!anda menipu.
xpe sy tunggu isnin ni je ape cite anda nk story2 ye.haha
anda pk sy xbijak mcm anda ye?
sy pn bijak sbb sy pn slalu tipu awak.
hikhik.jgn mara :)
btw happy holiday!

No comments: