Wednesday, July 28, 2010

oh my baju raya!

oh oh oh!
pejam celik pejam celik
dah nak puasa n then raya lah pulak.
disebabkan itu(ayat nk skema.haha)
aku berusaha keras berpuasa dgn bersungguh2.
utk ganti puasa tahun lepas yg aku x sengaja tinggal.
balance dua hari je lagi nk habis.
esok lusa puasa ganti then yeah raya ganti lah sy. :)
okay bercakap pasal raya.
wajib lah perkara utama menjadi topik mengenai baju raya.
(skema lg ko apasal miera ha)haha :P
eh baju raya.xbeli lg la..isk isk T_T
FYI aku ni niatnye dr last month lg nk beli kain.
then pegi hntr jht kt tailor.
but slalu je lupe nak pegi cari kain.
so jadi nye cmni lah.
terpaksa beli baju yg dah siap
sbb tailor da xtrime tempah jahit.(smpai hati kamoo kamoo tailor)
so nak beli yg dah siap pn mls nak pegi sorang2 after keje.
hajatnye nak pegi beli dgn encik boyfriend
tp masa bila pulak nk pegi nye.
anda di KL sy di kuantan.
bajet mcm duk kampung sebelah2 je kn.haish!
nk tunggu ogos lmbt lg.
tu dah kire kerja last minit.aku xsuke.
nanti xde choice n smua yg berkenan da xde size aku.
ouh sumpah benci begitu buat aku xpuas hati.
so aku usaha utk cari online.
tp xde yg berkenan!ape punye mata lah.
kalau ada pn again, saiz dah hbs.
benci tahu tak.huh.
pakai jeans dgn tshirt je lah raya nanti boleh??
haha.tidak!
teruskan usaha anda miera :)
adios!

No comments: