Tuesday, June 15, 2010

bola

okay lah.diakui sekarang demam bola dah menyerang.
ramai yg dijangkiti terutamanye kaum2 lelaki.hehe
aku plak cmne??ohh maaflah.
aku xminat bola.serius shit.
dah cube kot dulu buat2 minat lah konon.
sbb member aku gurl pn ada yg giler minat.
aku buat2 nk minat jugak lah.
tp xsmpai separuh pn match tu mata da kuyu n last2 tdo dpn tv.
hahahaha...xde semangat bola lgsg dlm jiwe.
xdpt nk dipupuk dah.huhu
aku pelik bile org bersorak bagai nk rak bile dpt GOAL!
aku xrasa pe2 pn..relax je..hehehehe
pernah la jugak nk jd sporty sket kn.
xnk la ladies 24jam 7hari.
tp xboleh dowh.adesss...
dulu pernah 2kali ke 3kali eh aku join men futsal??
lupe ah.tp yg psti pernah men la..
cm org bodoh je tendang xreti.
asyik jatuh je ade lah bila tendang.dah la kena sipi2 je mse tendang.
pastu gelak2 kt pdg futsal tu.melenggang je sbb mls nk kejor bola.haha
boleh tahan sengal kn.org len sibuk kejor bola.
tu lah ceritanye.
bola dan aku.susah nk bersatu.hehehe.
tp cube kalau aku dan mekap dan heels dan fashion.
mcm magnet je rase.hahaha
ape2 pn GO SPAIN GO PORTUGAL CHAIYOK!!(even xtau team ni kuat ke x)
sekian!

haa..xpcye aku penah men futsal?ni bukti okay.aku yg pinky itu.huhu melenggang je keje.hikhik

No comments: