Saturday, May 29, 2010

dia && dia ~~rasa~~

aku rasa ini..
sesuatu yg org len xdpt rasa..
xmungkin.
perasaan ni susah.
terlalu susah.
aku takot.
andai kata pilih yg ini salah.
aku menyesal.
andai kata pilih yg itu salah.
aku menyesal.
aku susah nk buat keputusan.
sangat susah.
aku cakap "lets time decide it"
tp sampai bila waktu itu?
sampai aku terlepas ape yg sepatutnye aku ambil?
atau sampai aku hilang ape yg aku nk?
perasaan ini.
satu utk dia.
satu utk dia.
sakit utk dia.
manis utk dia.
marah utk dia.
suka utk dia.
knp perlu ada pilihan..
bila ia terlalu susah.
dia..sayang aku.sangat sangat.
ye aku pasti sbb aku dpt rasa.
cara dia cube utk x lepaskan aku.
tp payah utk aku teruskan.
aku dah cuba!
dan dia..sayang aku..sangat atau tidak?
aku x ada jawapan.
hati cakap sayang lah dia jugak.
tp diri sendiri x pasti.
sebab aku nak.
andai aku pilih dia atau dia.
biarlah dia yg aku pilih
jd yg terakhir.
dan biarlah jgn datang yg lain lagi.
aku dah penat utk memilih.
ohh hati.tenanglah!

No comments: