Monday, January 11, 2010

dondang2



tadi..
aku pegi town.
wif umi n abah terchenta. ♥
buat ape?
beli barang..
nk bwk pegi kuantan.
this week.
nk tinggal da kampung halaman..

tapi...
boring giler.
kenapa??
tanye la abah tuh.
dia pegi sana sini dulu.
aku ngn umi
stay dlm kete.
bosannnn......

mule2..
dia pegi anta udang.
kt sape?
ntah dia.
katanye kawan.
baek btol abah..=)
bukan sorg tau.
dua org.
jeles ah.
kenape?
saje mengda..=D

lepas tu?
lepas tu pegi makan.
kt mane?
kt area hotel grand continential.
tp name kdai dia aku lupe.
aku mkn byk..
sbb dr pagi xmkn lg..
haha..

lepas tu.
pegi amek barang umi.
ape tah.
barang mak2 tok maintain young
katanye.

lepas tu lg.
pegi kedai kuih.
kt mane?
kt jalan flat sri kolam tu.
byk kuih.
rmbang mata aw...
hehe...
beli tok ramai org.
tok kami sekeluarga kt umah.
adik haziq kt hostel.
mek n ayah pin kt umah ayah long.
eh chupp.
aku bukan cucu ayah pin ajaran sesat tu aw.
kebetulan name sama.
hehe..

akhir skali.
baru la pegi tmpt aku.
kt mane?
shoping complex famous kt terengganu ni la.
xtau?
meh nk bg tau.
GIANT la..
huhu..
nk beli ape?
2 barang je..
tilam n bantal.
nk bwk pegi umah sewa.
hehe..



p/s : kena mrh kt umi sbb asal nk pegi kuantan je nk buy smua baru.haha.serve me rite.=P




eh ada lg la.
otw blik rumah.
singgah umah ayah long.
nk buat ape?
bg kuih yg bli td la..
n mlwt mek aku yg krg sht.
tp td da beransur pulih.
alhamdulillah...

lastly.
singgah kt skolah adik aku.
bg mknan sket kt dia.
ksian dia.
lapa.
sebab?
dia cerewet.
huh budak ni.
nsb baek yg bongsu.
kre lynan pn specel la.
xpe.



No comments: